Ana Sayfa

KateGorilerim..

Kurtlar Vadisi GLADİO

Yalın Ki Sen Şarkı Sözü Ki Sen Şarkı Sözü

Yalın Ki Sen Sözleri:

Ben seni doya doya sarmamıştım !
Ki sen benim gözyaşlarımı da gördün
Sen benim ilk aldığım güldün
Heyecanını, kaybetmişsin
Yok inancını kaybetmişsin

Doya doya sarmamışım
Bize çok günah etmişsin
Ben seni doya doya sarmamıştım !
Ki sen benim gözyaşlarımı da gördün
Sen benim ilk aldığım güldün
Heyecanını, kaybetmişsin
Yok inancını kaybetmişsin

Doya doya sarmamışım
Bize çok günah etmişsin

Şarkıyı Dinlemek İçin Tıkla…


meta taqs : yalın ki sen şarkısı,yalın ki sen şarkı sözü,yalın ki sen şarkı sözleri,yalın ki sen şarkısının sözü,yalın ki sen şarkısının sözleri,ki sen şarkı sözleri,ki sen şarkı sözü

Labels:

0 yorum:

Yorum Gönder

~~~~SohBet Kutusu ~~~~

Burda Ara.. :)

Arşiv...

: .